Var var jag då?

Det är inte ofta jag funderar på något som inträffat och ställer mig frågan ovan men nu har det hänt. Vänstern vägrar ur sig vid överenskommelsen om Sveriges fortsatta engagemang och det blir en nyhet.

- Var var jag då det blev ok att ens fundera på att ha med vänstern i ett säkerhetspolitiskt beslut?
När var det första gången de alls fick det? Och varför innebär det att de får det fortfarande?
mvh,
Undrande

För övrigt så är det så att jag befinner mig i ett, förhoppningsvis inte alltför långvarigt, illiterärt stadium och därför blir inläggen därefter. Till yttermera visso så väntar jag ännu på alster från två gästbloggare som kanske inte direkt lovat men i alla fall gett antydningar till att de var villiga att presentera dem här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0