Oflyt

En man i 20-årsåldern hade visst otur idag.( Jag försöker att motverka att folk kallas ungdomar upp i 30-årsåldern. Om de inte är brottslingar. Då är de män redan vid 18 fyllda.) Han skulle in till sina föräldrar och när han höll i trappräcket och dörrhandtaget samtidigt fick han ordentligt med ström i sig. Ingen vet hur det kunde hända men en felaktig kopplad fläkt är misstänkt. Hur som helst hade jag inte tagit upp det om mannen i fråga inte hade kommenterat det hela på ett synnerligen intressant sätt: "Jag såg min själ framför mig." Som vanligt har Expressen totalt missat poängen i händelsen vilket retar mig. Hur såg själen ut? Om han såg sina föräldrar, såg han då igenom den? Hur visste han att det var sin egen själ han såg? Dåligt arbete av journalisten som intervjuade olyckskorpen. Hur kan man missa frågan? Vill han behålla svaret för sig själv? Jag tror inte, trots detta spännande avslöjande, på själens existens och, skeptiker som jag är, tror jag man kan se vad som helst med tillräckligt mycket ström genom hjärnkontoret. Otur hade han dock.

Hela artikeln (350 ord) finns här.


Kommentarer
Postat av: Bergendahl

hahahahahahahahahahahaha...........

snyggt......................

2009-05-19 @ 20:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0