Idiot.

Carola, alltså. Missade att skriva om det när det dök upp men skall nu med några korta rader gottgöra.
Hur tänkte hon då? Hur världsfrämmande är människan? Kortfattat så handlar historien om att allas vår egen lilla religiösa fanatiker Carola for till Haiti, träffade sitt fadderbarn och gav honom en flaska parfym. Förmodligen ville hon inte att han skulle lukta så illa som resten av de trasiga människorna. Ungjäveln var visst inte ens tacksam; han skulle hellre velat ha en bit mat eller kläder. Men det blev allstå parfym. Smart, Carola.
Aftonbladet har skrivit en i vanlig ordning halvtaskig artikel som ändå är lite skoj att läsa just för att det är rätt kul att komma på tanken att ge en flaska parym till en unge som behöver basvaror. Det är INTE samma sak som att få en stickad tröja när man önskat sig ett TV-spel.



Carola "jag har lite otur när jag tänker" Häggkvist

EDIT- slarvfel. Tnr. 211930

EDIT2- Carola har dessutom lyckats idiotförklara även sin son, som hon diskuterat lämplig present med innan inköpet. Jag hoppas han är typ fem år gammal vilket skulle lämna Carola att ensam bära dumhjälmen. Tnr.222210

Kommentarer
Postat av: Sandra af Munkakvarn

Mmm...läste också om det där och tänkte "oh well". Jag hade liksom inte väntat mig annat än att hon skulle göra något groteskt korkat. Det är Carola i ett nötskal.

2010-02-21 @ 19:19:10
URL: http://munkakvarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0