Failbook

Då jag inte orkat sätta mig ner och fundera över de många sakerna tänkte jag mig ett lättsamt inlägg där jag tänkte slå ett slag för en hemsida, nämligen Failbook. Sidan samlar helt enkelt på idiotiska facebook-statusuppdateringar. Vansinnigt rolig och jag rekomenderar inte att man "bara tittar in lite" innan man ska gå och lägga sig. Jag brukar fastna.
Nedan ett axplock:

Slag under bältet?
Funny Facebook Fails

Bra jobbat!
Funny Facebook Fails

Det gäller att prioritera:
Funny Facebook Fails

För övrigt verkade bröllopet i helgen vara en riktigt lyckad tillställning. Hoppas vår blivande regent fortfarande tycker det om några år och inte ångrar sig. Dito H maj:t.
EDIT- Rättat ett ord. Tnr 202338

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0